Kuo Skiriasi Žieminis Dyzelinas Nuo Vasarinio?

Oro temperatūra žiemą lengvai nukrenta iki – 25 °C ir dar daugiau, todėl visiems automobiliams, kurie yra varomi dyzelinu, prasideda neužsivedimo problemos. Kai oro temperatūra nukrenta žemiau 0 °C, dyzelino sudėtyje esantis vanduo pradeda šalti, todėl dyzelinio automobilio neparengimas tokiems orams gali reikšti jo gedimą. Dabar degalinėje galima rinktis „vasarinį“ dyzelinį kurą, kuris dažniausiai tinkamas naudoti gegužės – spalio mėnesiais. O „žieminis“ dyzelinis kuras, kuris tinkamas nuo lapkričio iki balandžio, yra pritaikytas žemai minusinei temperatūrai. Apžvelkime ir kitus šių dyzelino kuro rūšių skirtumus.

Žieminio ir vasarinio dyzelino skirtumai:

Pagrindinis žieminio ir vasarinio dyzelino kuro skirtumas yra tas, kad vasarinis tinkamas šiltuoju metų laiku, o žieminis – žemai minusinei temperatūrai. Vasarinis dyzelinis kuras negali būti naudojamas esant žemai temperatūrai, nes jis pradeda tirštėti. Tirštas dyzelinis kuras yra nenaudingas jūsų automobiliui, nes užkemša visą kuro tiekimo sistemą. Dėl šios priežasties, galite naudoti kuro priedą, kuris neleis užšalti dyzelinui arba naudoti žieminį dyzelinį kurą. Apskritai vasarinį dyzelinį kurą galite naudoti, kol temperatūra nenukrenta žemiau – 7 °C.

Žieminis dyzelinis kuras yra naudojamas šaltuoju metų laiku, kai oro temperatūra nukrenta žemiau nulio. Šis dyzelinas yra pritaikytas minusinei oro temperatūrai, todėl jūsų automobilis nepatirs jokių gedimų, susijusių su neužsivedimo problemomis.

Vasarinis dyzelinas pradeda drumsti ir šalti maždaug – 7 °C temperatūroje, o, palyginti, žieminis dyzelinas tą patį daro tik esant – 40 °C. Pagrindinis žieminio dyzelino komponentas yra žibalas, be to, jame nėra parafino. Šie du veiksniai mažina žieminio dyzelino drumstumą ir stingimo taškus, taip užkertant kelią užšalimui esant žemai temperatūrai. Nors žieminis dyzelinis kuras gali atrodyti puikus sprendimas dėl žemos stingimo temperatūros, tačiau jis yra brangesnis ir sukuria mažesnį energijos kiekį.